Letar du efter amerikanska priser?
Visa priser i USA
1
1
Köpråd dator

Taurus dator, yay or nay?

Hej, jag undrar om någon har erfarenhet av att äga en Taurus dator, vad tycker ni om den? Känns som att det är en ganska skön deal nu ändå? https://www.inet.se/produkt/d100156/taurus-hardcore-gaming-rx-9070-xt-9800x3d

1

Sortera svar:

1
1935

Absolut INTE.

Här har du bättre och inget som är proprietary så enklare för dig att byta delar i framtiden.

  • keyboard_arrow_up

    Sleeved Umbrellabird

    • Ryzen 7 9850X3D
    • RX 9070 XT
    • 32 GB
    • 2 TB
    • ATX
    • 850 W
1
1
1

Okej, tack för svar. Det där såg ju ganska bra ut. Får se om jag vågar mig på att bygga själv. Inte gjort det innan 😊

1
1
1935

Det är inte svårt, jag byggde själv i den chassit förra året och då var det också min första egna diy.

Detta hjälpte mycket innan jag fick den och när jag byggde.

https://www.youtube.com/watch?v=MMc_OZomTTE

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows11 Gratis windows aktiverar du här. https://github.com/massgravel/Microsoft-Activation-Scripts

Eller så kör du linux. Rekommenderar Kubuntu. https://kubuntu.org/

1