(äger redan grafikkortet)
(äger redan grafikkortet)

Sortera svar:
Vad är tanken, enbart gaming? isåfall kommer din grafkkort vara flaskhalsen.

ja det var tänkt för det mesta gaming. lite synd med grafikkorten men kommer nog hålla mig till den i nuläget. tack för inputen iallafall 😁
kör denna moderkort istället, samma pris och bättre
https://www.inet.se/produkt/1904538/asus-tuf-gaming-b850-e-wifi
samt dessa cpu kylare finns
https://www.inet.se/produkt/5325330/deepcool-ag620-svart-a-rgb-v2
https://www.inet.se/produkt/5325359/be-quiet-pure-rock-pro-3-lx-black
lite dyrare för x3d cpu: https://www.inet.se/produkt/5324671/be-quiet-dark-rock-pro-5
cl på ram kommer ej göra stor skillnad pga du väljer en 3xd cpu btw.